هم زمان با ایام فاطمیه موکب محبان امام علی (ع) راه اندازی شد 

هم زمان با ایام فاطمیه موکب محبان امام علی (ع) راه اندازی شد 

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: هم زمان با ایام فاطمیه با مشارکت اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) موکب محبان امام علی (ع) راه اندازی شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام فاطمیه با مشارکت اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) موکب محبان امام علی (ع) راه اندازی شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: یکی از برنامه های این موکب ماشین نویسی صلواتی برای عاشقان حضرت زهرا (س) این بانوی بزرگوار است.



وی بیان کرد: به همین منظور هر شب پشت ماشین ها مطالبی در مورد حضرت زهرا (س) همچون یا زهرا (س)، فاطمه الزهرا (س)، چادرت را بتکان روزی ما را برسان، نوشته می شود.



میجانی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های موکب محبان امام علی (ع) توزیع یکهزار عدد ماسک یکبار مصرف بهداشتی در ایام فاطمیه است و در همین راستا بچه مسجدی ها روزانه تعدادی این ماسک ها را به صورت رایگان در بین عزاداران فاطمی توزیع می کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز کلیپ هایی از مداحی و عزاداری سال های گذشته بچه مسجدی ها در این موکب پخش می شود.



وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راستای احیای معارف فاطمی گام برداشته و پیرو واقعی برای حضرت زهرا (س) باشیم.

پایان پیام/ 586